نشت پروتئین در بیماری های کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نشت پروتئین در بیماری های کلیه

نشت پروتئین یکی از علائم شایع بیماری کلیوی است، بدون کنترل، ممکن است برخی از مشکلات دیگر در ایجاد و ایجاد آسیب بیشتر به کلیه.
نشت پروتئین چه مشکلاتی می تواند باعث؟
شما می دانید یکی از تابع اصلی پروتئین در خون است برای تثبیت فشار وجود دارد، امکان آب در خون باقی بماند. اگر پروتئین از دست داده، فشار را کاهش می دهد، و آب را از خون منحرف اما فضای بین بافتی را وارد کنید، باعث تورم. خیلی پروتئین زیادی از از خون از دست داده به ناچار ضخیم شدن چگالی خون، و این خطر بالقوه برای ترومبوز کمک می کند.
در همین حال، نشت پروتئین نشان دهنده آسیب به غشای فیلتراسیون کلیه. بیش از حد پروتئین فشار از طریق غشاء را به کاهش عملکرد کلیه با سرعت نسبتا بالا سرعت بخشیدن به. در واقع بسیاری از بیماری کلیوی می تواند با سرعت پایدار توسعه، و از طریق درمان مناسب، می تواند بهبود خوب است.
چگونه برای حل این مشکلات ناشی از نشت پروتئین؟
در واقع، تمام این مشکلات ناشی از نشت پروتئین است با توجه به عملکرد کلیه بد، تا زمانی که ما می توانید راه هایی برای بهبود عملکرد کلیه نشت پروتئین حل خواهد شد و تمام کسانی که مشکلات ناشی از آن با آن ناپدید شد را پیدا خواهد کرد.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک نوآوری از گیاهان دارویی طب سنتی چینی است، می تواند عملکرد کلیه به بازسازی بافت کلیه آسیب دیده و حفاظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر را بهبود بخشد. با کمک این درمان، علائم بیماری های کلیوی مانند نشت پروتئین خواهد شد به تدریج حل شده است.
اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید ایمیل به ما ارسال کنید، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 دی 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: